Deníky z přípravy (MO) #2

14 dní uplynulo jako voda, a proto tu těsně před uzávěrkou opět píšu pár řádků. Není jednoduché být kreativní na povel, ale shrnutí mojí přípravy bude mít jistě skvěle terapeutické účinky na moji duši. Aspoň budu mít co vypouštět na závodě.

Po Vánocích jsem rychle prolétl knihu Cesta na vrchol od Jakuba Kaluse a teď každý večer sedím na jejími stránkami a podtrhávám vše, co by se mi mohlo hodit. Je to souhrn nejnovější poznatků o spánku, stresu, výživě, regeneraci a výkonu. Většinu věcí už jsem znal, ale jsem rád, že mám ten krásný výtah a můžu ho držet v ruce.

Pokud jste četli můj středeční článek Trénink na vícedenní cyklistické závody možná vás napadlo, jak to se mnou vypadá letos. Není možné jen donekonečna zvětšovat objem tréninku, ale zatím to vypadá, že si opět naložím o něco více než posledně. Už od října jsem se věnoval hlavně silovému tréninku – dřepy, mrtvý tah, přítahy, … Hlavně cviky s těžkou váhou, abych trochu zvýšil svoji sílu.

Teď jsem zpět na jednoduchém objemovém tréninku, kdy 3 týdny zvyšuji zátěž a 1 týden uberu, abych si odpočinul. Mám na to jednouchou tabulku v Excelu. I když bych měl správně zátěž plánovat v hodinách, používám na všechno kilometry, protože mi to umožnuje jednoduše plánovat trasu.

Tento týden jsem tudíž více či méně odpočíval a příští týden se plný nadšení vrhám na druhý tréninkový cyklus.

Pokud bych měl ještě navázat na svůj předchozí příspěvek z deníku, tak s dynamo hubem stále nenabíjím! Na přeměnu energie do USB používám malou krabičku Igaro D2. Bohužel mi dlouho nevydržela, musel jsem ji reklamovat a čekám na nový kus. Budu se ale na něj moct spolehnout?

Michal Ozogán
Facebook Strava Twitter

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.